Tied (de roest van de sjoonste rolls royce)
Veur ginge nao 'n tentoonsjtelling in Pruses:
'Von Picasso bis Jozeph Beuys'.
As se tied hobs, gank kieke: dan zuus se 's,
de roest van de sjoonste Rolls Royce.
Want Kandinsky waar vaal gewaore,
de tape van Mondriaan verkrumeld en versjlete.
Zelfs Chagall had door al de jaore zien kleur verlaore.
En Picasso acherm, waar zo flets en zo gries, det wils se neet wete.
Ach, tied wach op geine.
Veur kómme allemaol aan de beurt in de rie.
Aan de tied óntkump d'r nag neet eine.
Kus mich, dalik is oze tied veurbie.
En ich dach aan al die men, die hie nooit hobbe gehange,
want veur elke naam zeen d'r teendoezend wo nemes ooit van haet geheurd.
Ich dach aan al die verf op al die deuk am al die anger waorheid te vangen.
Worom is d'r mit al die sjilderieje nicks gebeurd?
Maar waal mit Jackson Pollock zien gigantisch gesjpetter.
Maar waal mit Gehard Richter zien kleuresjtale.
Maar waal mit Andy Warhol, die vrouw velt zich 35 keer te pletter.
Maar waal mit dae kraom van Beuys in zien Palazzo Regale.
Ach, tied wach op geine.
Noe mót 't gebeure, noe!- doon!- hie!
Aan de tied óntkump d'r nag neet eine.
Estebleef kus mich, dalik is oze tied veurbie.
Aje moderne Kunst in '63 concipiiert,
Vale moderne Kunst, Schon vier Mal restauriert.
Maar op de folder dao vlamme ze nag,
in geel, paars, blauw en fel rood.
Im Katalog dao kanne ze 't nag.
Maar noe, hie zint zie alle sämtlich tot.
Ach, tied wach op geine.
Veur komme allemaol aan de beurt in de rie.
Aan de tied óntkump d'r neet eine,
de tied drejt ós allemaol door.
Toetdet oze tied ouch weer waert de tied waat woor.